Tuesday, September 3, 2013

Makhluk Allah tumpang ikut nak jalan2 Putrajaya sekembalinya saya menghantar Herbal Cream di rumah customer yang berpantang dengan SHAKLEE


Salam Selasa,

Lama saya tak SHARE tentang set Hamil / Berpantang / 3M Breastfeeding.  Bukan tak nak SHARE tapi saya banyak betul nak SHARE vitamin SHAKLEE lain yang saya dah cuba.
So before saya SHARE ke 'best' an Vivix, Nutriferon dan lain2 lagi saya nak SHARE dulu feedback dari customer saya ni Puan Nurul yang merupakan seorang guru.

Puan Nurul ni dah selamat melahirkan anak pertamanya bulai Julai lepas.  Sebelum dia balik ke kampung dia dah siap standby barang keperluan utk bersalin cuma set Bersalin sahaja dia tak beli lagi masa tu.  Memandangkan saya memang suka nak SHARE Set Berpantang SHAKLEE ni, saya sarankan dia ambil vitamin SHAKLEE se awal mengandung lagi.  Lagipun saya dah anak 3 jadi tak salah jika saya kongsi pengalaman dengan Puan Nurul since dia first time mother.

Saya rasa Puan Nurul beruntung sebab jumpa SHAKLEE ni awal.  Kalau saya ditakdirkan untuk mengandung lagi pasti SHAKLEE pilihan saya.

Jadi beberapa hari lalu Puan Nurul call saya nak beli Herbal Blend Multi Purpose Cream kerana dia tidak pasti sama ada anaknya ada masalah kulit ke apa.. Dan dia GOOGLE setiap masalah kulit semua merujuk pada Cream SHAKLEE ni.  Saya kata memang Herbal Blend Multi Purpose Cream ni bagus untuk masalah kulit atau lebih kita kenali sebagai ekzema.  Saya minta Puan Nurul mulakan makan Alfalfa untuk masalah anaknya itu.  Insya-Allah.


Herbal Blend Multi Purpose Cream

  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.


Dalam pada saya melawat Puan Nurul tu sempat dia hidang saya Milo AIS..  Alhamdulillah, Terima Kasih kebetulan saya tak sempat lunch lagi masa tu.  Nampak Puan Nurul macam tak berpantang, cergas sahaja.  Di satu sudut meja kelihatan susu yang baru diperah. Saya tanya dia bagaimana dengan susu perahannya.  Dia kata Alhamdulillah dia perah sekali dapat 7 Oz.  Banyak tu.. sbb saya tgk mmg besar botolnya.  Rasa happy sangat tengok Puan Nurul berpantang seorang diri tanpa bantuan, susu banyak dan pastinya sempat pula melayan tetamu.  Terubat hati walaupun ketika tu saya belum pun makan tengahari.

Jadi saya balik hari tu dengan hati gembira bercampur geeeliii.. Sebab mahkluk ni tumpang kat kereta saya. Huhuh..




Saya terlupa nak SNAP gambar perahan susu Puan Nurul sebab hati terlalu gembira tengok ibu dan anak sihat.  Alhamdulillah.



Inilah set yang Puan Nurul amik, (Vita-Lea, B-Complex, ESP, Chewable C, Osteomatrix, Alfalfa dan Zinc Complex)














Ingin menempah (set Berpantang/3M Breastfeeding SHAKLEE) untuk anda?
 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  





  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak : Omega, Mealshake, Chewable C
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE