Wednesday, September 18, 2013

Makan set SHAKLEE sejak hamil, berpantang dan kini menyusu (set 3M), hasil susu banyak dan penuh peti ais sampai kena tahan2 je nak perah sebab takde ruang dah.

Salam Rabu,

Sejak 2 menjak ni nampak testimoni simpanan perahan susu je :).  Kalau dulu saya perah, boleh la tayang susu perahan hari-hari di opis.  Tapi since baby pun dah 1 tahun 4 bulan, dia dah pandai pilih nak minum direct je.  Jadi saya terpaksa stop Alfalfa sementara supaya tak kena bengkak susu dan hanya amik Mighty 3 Gems yang terdiri daripada ESP, Performance Drink dan Mealshake pada waktu pagi (di samping set 3M) untuk pastikan badan saya mampu menghasilkan susu yang berkualiti dan cukup untuk anak saya.  Sebenarnya, susu dalam freezer pun banyak lagi macam saya cerita dalam entri sebelum ni.

Sekarang takde la peminat saya dah..  Huhu.. bukan peminat apa..  Selama saya memerah susu di opis rupanya ramai yang usha susu perahan susu saya.  Rata2 kagum sebab tengok susu perahan saya yang banyak..  Rupanya perahan 8-10oz dalam satu sessi tu banyak bagi orang lain :)  Dan kebanyakkan customer saya adalah mereka yang suka mengendap saya tu. Heheh... PEACE!!

Back to the main agenda.  Arini saya nak SHARE susu perahan kawan saya yang hari2 saya jumpa di kaunter.  Memang banyak susu dia dan dia pun sama, sekali perah dapat 8-10oz dan beliau hanya perah 2 kali di opis.  Kini peti ais dia dah penuh siap kena sekat2 lagi nak perah sbb nak tunggu husband belikan deep freezer baru.  Huhuhuh...

Puan Diyana ni memang makan SHAKLEE sejak dari hamil, berpantang dan seterusnya menyusu.  Saya pernah cerita dulu pengalaman dia berpantang dengan SHAKLEE.  Memang segar dan tak pucat.  Dan yang best kebanyakkan ibu2 SHAKLEE yang berpantang rata2 masih bertenaga nak buat bisnes.  Memang best!




Fuh tengok tu.. dulu selalu tgk testimoni orang yang tak kenal.  Ini bukti mereka yang hari2 saya jumpa.  Nak tengok susu perahan sorang lagi kawan saya, Puan Intan? Boleh baca sini.
Tak cukup lagi? Ni dia kompilasi ibu2 yang mengambil set 3M Breastfeeding.  



Apakah itu set 3M Breastfeeding?



1) Vita Lea
  • Membentuk sel darah (bagi menggantikan darah yang hilang ketika bersalin
  • Multi vitamin


2) Chewable Vita C PLUS
  • Mengelakkan anemia pada ibu 
  • Mencegah selsema
  • Mencantikkan kulit


3) B-Complex
  • Badan merasa lebih bertenaga walaupun tidak cukup tidur
  • Kesihatan saraf ibu dan anti-stress 
  • Mengelakkan meroyan


4) Osteomatrix
  • Bagus untuk pengeluaran susu
  • Elak sembelit
  • Menguatkan tulang dan gigi
  • Membantu mengatasi masalah sakit pinggang, sengal-sengal badan, sakit lutut dan sakit otot


5) ESP
  • Sumber protein ibu dan memekat susu
  • Memberi tenaga dan membantu ibu membentuk semula bentuk badan (antara item dalam set Kurus)
  • Mencantikkan kulit


6) Alfalfa
  • Detoks
  • 'Milk booster' (boleh diambil selepas bayi bebas jaundis)
  • Bertindak sebagai 'kacip fatimah' untuk para isteri
  • Membantu ibu2 dan anak2 yang mempunya masalah ekzema, resdung dan asma.


Dan terakhir sekali, setiap customer saya yang mengambil set 3M, saya sangat syorkan untuk mengambil

7) Omega Guard
  • Bagus untuk daya ingatan
  • Memecah kolestrol dalam badan
  • Melawaskan pembuangan air besar
  • Bagus untuk sendi2
  • Membantu ibu2 dan anak2 yang mempunya masalah ekzema, resdung dan asma.
dan pastinya semua berpuas hati, dan ada yang siap dapat turunkan berat ke anak dara lagi :).  Saya dah rasa, tu saya suka nak SHARE dengan orang lain.


Dan atas sebab2 dan fungsi di atas, set 3M Breastfeeding adalah set lengkap terbaik untuk ibu2 di luar sana (anak dara, suami, lelaki semua blh amik set 3M ya).  Jadi apa lagi dapatkan set ini untuk seisi keluarga.  Anda pasti puas hati.




Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  







  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT




  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (set Hamil/Berpantang/3M Breastfeeding SHAKLEE) untuk  anda?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Email : ardina5@gmail.com

    Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan seluruh Malaysia.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE