Wednesday, July 31, 2013

TESTIMONI : HOT FROM e OVEN.. Susu Banyak dan Penuh Deep Freezer Puan Intan dengan set 3M Breastfeeding dan Zink untuk Berpantang


Salam Rabu,

Wah banyak pula nak update entri.. hehe Berita baik tak elok simpan lama2 kan :)

Whatsapp message ni saya dapat daripada Puan Intan on 28 July 2013 memang buat saya seronok.  Bersyukur bila dapat tengok ibu2 buat stok untuk baby especially bulan Ramadhan ni.  Puan Intan ni baru je naik dari berpantang on 15 Julai lepas.  Kiranya babynya dah 2 bulan setengah sekarang.

Sebelum tu saya ada whatsapp Puan Intan tanya bagaimana lepas makan set 3M dengan Zink untuk berpantang.  Beliau kata mmg susunya increase dari 1-2oz dalam perahannya. Dulu dia dapat 10oz skrg boleh dapat 11-12oz.  Alhamdulillah.  

Jom tengok hasilnya.  Penuh deep freezer Puan Intan. :)




Terima kasih Intan..  Sebenarnya Puan Intan ni ex opis mate saya dulu.  Pangkat adik la pada saya.  Walau pada asalnya beliau tak jadi nak berpantang dengan Shaklee sebab beliau kata dia dapat set Bersalin lain dari sedaranya.  Tapi saya rasa sayang sangat sebab saya nak semua orang rasa seronoknya berpantang dan menyusukan anak dengan set vitamin dari SHAKLEE.  Alhamdulillah dan syukur saya pada Allah sebab Puan Intan cuba juga set 3M dan Berpantang SHAKLEE.  

Bagaimana dengan ibu-ibu di luar sana?  Jangan cepat mengalah untuk menjayakan penyusuan anak kita sehingga 2 tahun.  Saya di sini sedia membantu anda.
Go go caiyok Breastfeeding Mom!!!



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  



  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT

  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (set 3M Breastfeeding and Zink for Berpantang SHAKLEE) ?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Call/Whatsapp : 010-2264635
    FB Page :  Ardina2u : Ibu, ayah & anak pasti suka!
    Email : ardina_5@yahoo.com

    ***COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE