Tuesday, June 18, 2013

TESTIMONI : Alhamdulillah..Susu perahan tidak berkurangan walaupun ketika haid dan kini anak sudah berumur 1 tahun ~ empunya blog

Salam Selasa,

Lama tak kongsi gambar susu perahan dengan ibu-ibu yang menyusu di luar sana.. Tetiba rasa nak SHARE... TADA... Ni la hasilnya pump waktu lunch hour setiap hari di opis dari 29 May sehingga hari ini.  Ada la 3 minggu punya.




Hehe banyaknya gambar.. sebenarnya ramai bertanya tentang masalah susu berkurangan atau tiada susu akhir2 ini.  Sebabnya memang ramai yang bersalin dan ramai juga yang bertanya sebagai persediaan untuk menjayakan penyusuan anak yang ke 2/3 dan seterusnya.  Selalunya sebab kegagalan anak yang pertama.  Seperti saya juga dulu.

Jadi saya nak SHARE la kan.. sejak amalkan set 3M Breastfeeding ADD ON Omega ni, Alhamdulillah susu memang cukup ja, dah yang bestnya dah start buat stok untuk bulan puasa ni.  Sebenarnya kalau pump masa bulan puasa pun akan sama hasilnya.  Saya sudah mula minum set Mighty 3 Gems set untuk persediaan puasa kerana saya ni ada gastrik.  

Dan saya pernah ditanya ketika sedang pump susu di surau opis oleh seorang bakal ibu..

Ibu : Puan, ada juga susu ya walaupun sedang haid?
Saya : Alhamdulillah.. a ah memang ada.. saya amalkan set vitamin SHAKLEE..
Ibu : Oh ya ka? saya pun tengah mencari set vitamin SHAKLEE ni.  Kawan saya tu kalau haid ja mesti susu dia takde.  Bagus ya.. banyak pula Puan dapat pump.


*** Jangan lupa pump konsisten, air, makanan dan vitamin adalah 4 elemen yang saling melengkapi

Alhamdulillah.. lepas tu saya pun bercerita la tentang set 3M ni padanya.  Masa tengah pump pun boleh dapat customer :) Rezeki2.


Baca Lagi:
4 Elemen Penting dalam Penyusuan





Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  









  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT





  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega


  • Ingin menempah (set 3M+Omega) ?



    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Call/Whatsapp : 010-2264635
    Email : ardina_5@yahoo.com
    COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE