Wednesday, June 19, 2013

TESTIMONI : Suami dan opis mate yang minum Performance Drink untuk bersukan, saya pun minum juga untuk penyusuan.

Salam Rabu,

Tadi saya dah SHARE tentang Performance Drink (PD) SHAKLEE yang menjadi trend ketika berpuasa dan meletup setiap kali Ramadhan.  Tahun lepas sahaja pernah satu Malaysia stok ini habis.    Sekarang saya nak SHARE apa kata mereka yang dah cuba Performance Drink ni.

Target utama Performance Drink actually adalah untuk golongan orang yang suka sports and workout (kat botol dia pun siap ade letak gambar orang berbasikal). Dehidrasi merupakan merupakan salah satu faktor utama penurunan prestasi atlit. Performance Drink dapat menghidrasi jauh lebih baik daripada air. Ia mengandungi lebih banyak elektrolit untuk mengembalikan tenaga dengan cepat.  

Di opis saya ramai yang dah join aktiviti berbasikal dan suami saya sendiri minum Performance Drink untuk aktiviti sukannya seperti berbasikal, futsal mahupun badminton.

Kalau dulu suami saya wajib beli 100 Plus setiap kali bersukan.  Tetapi seperti yang kita tahu 100 Plus ni bergas.  Tetapi sejak minum Performance Drink ini, beliau tidak perlu beli 100 Plus atau energy drink yang lain.  Dan pastinya PD ini jauh lebih baik dan lebih selamat sehingga boleh diminum oleh wanita mengandung dan ibu yang menyusu badan (pregnant women and nursing mothers) Ia tidak mengandungi pemanis tiruan, preservatives atau bergas seperti minuman tenaga di kedai runcit.  Malah, PD juga membantu mengurangkan rasa mual di awal kehamilan.

Kenapa kita sangat sarankan kepada ibu mengandung atau menyusu yang bekerja dan berpuasa pada masa yang sama? 
Ibu menyusu akan banyak kehilangan cecair dalam badan, lebih-lebih lagi di bulan puasa. Anda memerlukan supplement tambahan untuk mengekal/meningkatkan tenanga anda untuk terus menyempurnakan proses penyusuan dan berpuasa tanpa halangan.

Apa kata mereka yang dah minum Performance Drink SHAKLEE ni?


Testimoni #2

Saya syorkan Performance Drink ni pada opis mate saya yang berbasikal awal May lalu.  Mulanya dia tak percaya sebab biasa la semua kata produk dia bagus kan?  Kemudian saya cerita pasa suami saya yang dulu selalu rasa macam nak muntah setiap kali penat berbasikal tetapi tidak lagi sejak minum Performance Drink.  Jadi dia pun setuju nak cuba sebab dia pun mengalami hal yang sama.

Alhamdulillah setelah sebulan lebih minum, semalam beliau dah ode canister Performance Drink yang ke-2.  Bila ditanya : "Macam mana ok ke Mie?" Mie kata "Okla la kak".  
Bagus lah maknanya tu kan sebab kalau idak takkan la dia ode lagi :)  Jawapan lelaki selalunya memang ringkas huhuh.




Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  




  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT

  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (Performance Drink SHAKLEE) ?


     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Call/Whatsapp : 010-2264635
    Email : ardina_5@yahoo.com

    ***COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE