Tuesday, June 11, 2013

Kenapa saya pilih SHAKLEE untuk bisnes saya sebelum saya berhenti kerja.

Salam Selasa,

Hari-hari baca testimoni dan produk info kan?  Bestkan?
Tapi arini saya nak ceriakan anda dengan extra income pula.

Kenapa saya beria-ia dengan SHAKLEE ni?
Kenapa saya nampak jelas dengan SHAKLEE ni?
Bagaimana saya bermula?

Banyak pula soklan.  Saya jawab ya.  Saya bermula dengan makan sendiri set 3M Breastfeeding dan saya nampak hasilnya dan lebih mengujakan.. Masalah yang selama ini menghantui saya dan tak dapat jumpa jalan penyelesaian.. Saya jumpa dalam SHAKLEE ni.  Alhamdulillah.  Sebab itu la saya beria-ia nak SHARE ke best-an vitamin SHAKLEE ni.

Jadi mula-mula saya beli tu saya terus tanya kalau nak jadi distributor sebab saya kagum dan tak pernah lagi jumpa begitu banyak testimoni kat blog.  Kebetulan sorang kenalan saya berhenti kerja untuk buat SHAKLEE ni dan pastinya saya tahu dia ni memang tak da background berniaga.  Erti kata lain saya rasa tercabar sebab itulah yang saya nak selama ni, bekerja sendiri.

Dalam pada saya berfikir nak jadi distributor, saya makan set 3M Breastfeeding untuk tengok keberkesanannya.  Saya ni jenis yang setia pada satu2 benda.  Kiranya kalau dah makan jenama L tu jenama lain tak pandang dah.  Saya pernah memperlekehkan jenama lain walaupun tak cuba lagi.  Teruk kan kesetiaan saya ni.  Huhuh..  

Tapi disebabkan saya sentiasa doa ditemukan dengan satu bisnes yang betul2 stable untuk saya pilih dan jadikan kerja di rumah, maka Allah kabulkan.  Saya memang jatuh cinta bila dah makan vitamin2 SHAKLEE ni.  Mulut ni pun ringan nak bercerita tanpa rasa segan2.

Saya mula makan masa bulan Oktober 2012, tapi saya mula decide untuk masuk engine terus gear 5 tu masa Mac 2013.  Saya kalau dah nampak cerah bisnes tu saya tak menoleh dah.  Alhamdulillah bulan lepas May 2013 saya dah dapat title Supervisor tu.  2 bulan sahaja usaha tu.

Dengan title Supervisor, maka saya dah dapat 4angka income.  Kat opis sekarang pun memang 4Angka juga tapi saya tunggu sampai hampir 13 tahun dengan gaji 4Angka ni, nak ke 5angka tu jauh lagi.  Saya tension, tak leh nak luangkan masa dengan anak-anak yang kecik mahupun dah bersekolah.

SHAKLEE mengajar saya benda yang saya tak pernah terfikir pun nak buat sebelum ni seperti solat Tahajud dan Dhuha.

Jika anda ingin keluar daripada environment kerja di opis, nk duduk di rumah sambil bekerja sambil boleh enjut anak, main dengan anak-anak, check kerja sekolah mereka, pagi-pagi boleh baca Al-Quran, boleh buat sunat Dhuha.  Jom join SHAKLEE.


Untungnya bulan ni anda boleh dapat MEMBERSHIP FREE dan RENEWAL FEE pun tiada.  MEMBERSHIP seumur hidup ni.  CASH back dan FREE VITAMIN lagi.



Bagaimana? Klik sini.



p/s:Yati i owe u this right? :)


Sayangi diri anda dan keluarga,


Hubungi : Ardina
SMS/Call : 019-3733976
Call/Whatsapp : 010-2264635
Email : ardina_5@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih untuk pendapat anda :)

Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rangkaian Vitamin SHAKLEE