Wednesday, June 5, 2013

Siapa perlukan Mealshake dan saya suka bagi anak-anak saya supaya mereka sihat dan bijak.

Salam Rabu,

Bila anak-anak sakit memang merisaukan.. berdegup pantas ja jantung ni.  Masa tu stress pun akan datang.

Ingat lagi saya dulu dalam sebulan tu mesti 2/3 kali kena pergi bekejar ke homeopati di Bangi.  Saya duduk di KL.  Sebabnya anak-anak saya memang tak suka makan ubat doktor.  Jadi alternatifnya ubat homeopati la sebab dia manis kan.  Yang jadi sampai 2/3 kali pergi tu sebab anaknya 3 orang.  Daripada sorang sakit mesti jangkit pada yang lain.  Selalunya kalau anak2 saya demam, ari ke-2 mesti saya pula demam.  Cuti sakit jangan cerita la.. kekadang sampai gi 2-3 klinik sebab nak amik cuti.  Sebab kalau klinik sama, tak baik2 mau kena masuk hospital.  Memang cuba elakkan.

Alhamdulillah sejak saya amalkan bagi anak-anak saya yang 4tahun dan 8tahun Mealshake dalam susu mereka, selera bertambah dan demam pun susah nak datang.  Senang bagi mereka Mealshake sebab rasanya sedap.  Anak no 2 tu selalu kata "Ibu, dah masukkan tak yang sedap tu?" ke dalam susu.  Kadang-kadang sehari amik bukan 2 sudu kecik, sebab kalau dah minum sehari 4-5 botol mesti la lebih amiknya.  Saya fikir ini supplemen kalau lebih pun takpa.


Saya tak galakkan anak-anak amik ubat doktor sebenarnya.  Saya pun dah lama tak makan Panadol.  Sebab kita tahu kesan jangka panjang.  Walaupun saya ni kerap sakit kepala dulu.  Sejak amalkan set 3M sangat jarang sakit kepala dah.. Badan pun cergas je.  Dulu sebulan sekali mesti kena gi bekam, sekarang tak perlu lagi Alhamdulillah.


Bagaimana dengan anak saya yang baby setahun tu? Saya takde la bagi Mealshake sebab dia dapat segala nutrien daripada susu ibu.  Saya kan makan set 3M + OmegaGuard.  Walaupun dia batuk sekarang, Alhamdulillah dia masih boleh tidur.  Kalau dulu mau satu malam berjaga.


Siapa dah cuba pasti jatuh cinta dengan Vitamin SHAKLEE ni.  Kalau boleh nak elakkan daripada penyakit2 ni.. sebab adik saya ada yang asma.. Walaupun saya tak asma.  Tapi anak ke-2 dulu pernah sekali amik gas sbb dah tengah malam, homeopati tutup.


Jadi kalau ibu2 di luar sana yang dah habis ikhtiar boleh cuba Mealshake ni.  Banyak testimoni anak2 yang sesuai dengan Mealshake.  Macam kawan saya tu 2 tahun berulang alik ke hospital, sampai dah jemu.  Alhamdulillah dia cuba Mealshake kini anaknya dah sihat.


Inilah permata hati saya :)





=================================

KEISTIMEWAAN MEALSHAKES UNTUK KANAK-KANAK
=================================

# Lengkap dengan protein dan 24 jenis A-Z vitamin penting, mineral dan trace minerals yang di perlukan untuk tumbesaran.
# Meningkatkan selera makan kanak-kanak
# Meningkatkan dan menguatkan immune system kanak-kanak
# Baik untuk kanak-kanak yang ada asthma, sering demam, batuk dan selsema
# Baik untuk sistem penghadaman kanak-kanak. Mealshake tinggi kandungan serat.
# Baik untuk kana-kanak yang ada ekzema
# Anak lebih cerdas dan cergas dalam menjalani kehidupan seharian yang aktif
# Rasa vanilla yang SUNGGUH ENAK



Siapa patut ambil Mealshake ni? bukan untuk kanak-kanak je tau

>> Utk persediaan berpuasa (Mighty 3 Gems  : ESP+Mealshake+Performance Drink) 
>> Vitamin utk anak-anak (Omega+Mealshakes+Chew C)
>> Utk ibu menyusu 
>> Utk warga emas 
>> Utk ibu hamil 
>> Nak naik berat badan.. dan macam2 lagi la


Tak cuba tak tahu kan?

Lupa pula, perasan tak baby yang ibunya consume Shaklee cerah2 kulitnya.  Anak saya yang setahun tu memang cerah sekarang.. Ramai yang tegur.  Ingat lagi masa dalam pantang moyangnya kata.. "Gelap pulak anak ko ni.. ko dulu mengandung suka tengok sape?"  Sakit hati je dengar tapi selamba ja jawab "Remi Ishak kot" huhuhuh..  Sekarang putih cerah dah tapi moyang nya tak jumpa2 lagi dia :)



Baca Lagi tentang Mealshakes




Ingin menempah (Mealshake SHAKLEE) untuk anda?
 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  





  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak : Omega, Mealshake, Chewable C
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE