Friday, April 12, 2013

TESTIMONI : MEALSHAKE SEMBUHKAN Ilman dari GATAL, ASMA & DISAHKAN BEBAS dari FOOD ALLERGIC

Salam Petang Khamis,

Arini saya dah entri ke 3 arini semuanya berkaitan dengan kanak2.  Bukan apa, saya sebagai ibu faham bila anak sakit.  Jadi bila ada yang dah bertanya, saya mesti nak cuba mana yg blh.

Salah customer saya dan kini dh jadi rakan, bertanya adakah anaknya blh amik MEALSHAKE kerana anaknya tak blh amik gluten dan dairy product.

Alhamdulillah, kebetulan rakan saya baru2 ni post ttg seorang ibu yang mempunyai masalah yg sama.  Jadi biarlah Puan Rosmaniza Rahim bercerita bagaimana anaknya yang ada masalah kulit, asma, food allergic dan tak boleh amik gluten dapat dibantu dengan pengambilan MEALSHAKE.

Testimoni #1




Sesungguhnya Allah takkan menduga hambanya dengan dugaan yang tidak mampu mereka tempuhi.  

Kalau saya, tentu dah risau aja.  Saya pernah mengalami dulu dengan anak ke 2.  Dia mcm sukar bernafas dan akhirnya saya terpaksa bawa dia ke klinik untuk mengambil gas.  Masa tu saya tak kenal lagi SHAKLEE.  Kini, saya memberikan anak2 saya yang 4 dan 8 tahun MEALSHAKE sebagai prevention.

Mengapa saya beri anak saya MEALSHAKE?  
MEALSHAKE adalah multivitamin yang dapat menguatkan sistem imunisasi.  Jadi berilah anak2 kita MEALSHAKE.

Harap rakan saya membaca SHARING ni...



Baca Lagi tentang Mealshakes




Ingin menempah (Mealshake SHAKLEE) untuk anak anda?
 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  





  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak : Omega, Mealshake, Chewable C
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE