Tuesday, April 2, 2013

KOMPILASI 3 TESTIMONI : BERTENAGA dan badan FRESH SENTIASA dengan Set Berpantang.. JIMAT pula boleh sambung untuk BREASTFEEDING..

Salam Selasa,

Pejam celik pejam celik dan masuk April.  Cepat betul masa berlalu.
Pagi tadi dengar seorang rakan dah selamat bersalin.  Rasanya mcm baru je dgr dia berkahwin.

SALE Ostematrix dah berlalu kini SALE Nutriferon pula April ni.  Sebelum saya SHARE ke 'BEST' an Nutriferon yang saya consume 3 hari lepas kerana flu.

Saya nak SHARE Testimoni rakan-rakan saya yang gembira dengan set Berpantang dan Penyusuan dulu.  Untuk makluman, set Berpantang dan set 3M Breastfeeding.. berangkai sebenarnya.

Jom baca testimoni dulu.. Nanti saya cerita macam mana pulak dia berangkai tu..  Berangkai a.k.a JIMAT :)




Testimoni #1




Testimoni #2


Testimoni #3



Dah baca kan.. Meh saya simpulkan:

Makan set Berpantang & Menyusu (3M) dapat :


  • Kurang Sakit Pinggang
  • HB pressure bagus
  • Badan rasa segar 
  • Berat badan turun 11kg (Yaya)
  • Tiada masalah sembelit
  • Kulit cantik ibu dan bayi
  • Rekahan tumit pulih
  • Susu ada
  • Luka cepat baik
  • Tidak letih

Itu dia hanya sebahagian daripada kebaikan set Berpantang dan 3M Breastfeeding..



Kenapa saya kata berangkai pula??



  • Set Berpantang : Set 3M + Zink
  • Set Menyusu : Set 3M
  • Set Kurus : Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Set Cantik : Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Set Sakit2 Sendi/Lutut/Badan : Set 3M + AJHT


Fuh HEBAT bukan Set 3M ni.. just ADD On sikit.. YOU GOT COMPLETE CARE!!!
I LOIKE!





Hubungi saya jika anda suka :)

Ardina
SMS/Call : 019-3733976
Call/Whatsapp : 010-2264635
Email : ardina_5@yahoo.com
COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih untuk pendapat anda :)

Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rangkaian Vitamin SHAKLEE