Monday, January 27, 2014

TESTIMONI : Kebaikan Set Berpantang, Menyusu, Kurus SHAKLEE makan selepas bersalin buat Puan Ekin bertenaga, susu banyak, kulit semakin cerah dan kurus semula!

Salam sayang pembaca blog saya,

Terima sudi jenguk dan baca cerita saya.  Saya tak update blog bukan sebab hilang tapi sebab notebook saya rosak.  Jadi hanya  aktif di FB.  Saya kalau nak cerita panjang2 suka taip atas keyboard dari pakai hphone kesayangan saya tu.  Di tambah dengan karier baru sebagai WAHM - Work At Home Mother ni memang mencabar but i LOIKE!

Hari ni saya nak SHARE sikit pengalaman customer saya yang berpantang, menyusu dan kurus bersama set #SHAKLEE selepas beliau bersalin.  Customer saya Ekin ni sebenarnya ex opis mate saya tapi kami masih berhubungan sebab di opis dulu, semua orang dalam satu company tu dah macam adik beradik semuanya :)  LOVE Edaran family :)

Vitamins SHAKLEE ni memang BAGUS dan BERKESAN. Jadi saya nak orang lain rasa sama terutama sekali kepada keluarga dan rakan-rakan saya.  Tu sebab Mommy dalam SHAKLEE saya ni kagum sebab customer saya rata2 adalah kawan-kawan saya sendiri.

Apa2 pun vitamins ni ikhtiar sahaja.  Hanya Allah yang menentukan.

Beliau juga add on omega utk lengkapkan set kurus. Kini beliau juga adalah pengedar shaklee yang sah..

Banyak dia dapat tau..
1. KEMBALI pada berat sebelum bersalin
2. Rasa sihat n bertenaga sepanjang berpantang
3. Susu banyak
4. Kulit semakin cerah


Banyak lagi la dia dapat.. jom baca pengalaman puan ekin ni ; )

Berminat nak rasa mcm puan ekin blh hubungi saya;



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saya rasa bersyukur sangat berpeluang menggunakan Set Pantang Shaklee lebih-lebih lagi sebab saya tak tahan makan jamu. Saya sendiri menikmati faedah set ini, memang mudah, selamat dan berkesan. Kepada bakal-bakal ibu, saya sangat-sangat syorkan Set Pantang Shaklee ni, antara sebabnya:

-Badan rasa bertenaga dan x lesu walaupun berjaga malam
-Anda akan dapat balik berat badan sebelum hamil
-Kulit makin mulus, sekata dan lembap terutama tapak kaki
-Sakit kepala, pening-pening beransur hilang
-Mudah dimakan, ada jadual mudah untuk diikuti 
-Menggalakkan pengeluaran susu badan


Saya alami sendiri sebab2 di atas  . Hingga kini saya masih teruskan untuk faedah susu badan .

Jangan tunggu lama-lama. Whatsup Ekin untuk konsultasi : 0124377941

SID:1609601 | nrsyknbhssn@gmail.com | asyknvitas4all.blogspot.com





Ingin menempah (Set Pantang/Bersalin, Menyusu dan Kurus SHAKLEE) untuk keluarga anda?

Ada 2 Cara untuk Membeli :

1. Beli secara Online terus ke SHAKLEE Malaysia.  Pembayaran menggunakan KAD KREDIT / KAD DEBIT >> BELI SET BERPANTANG / MENYUSU / KURUS SHAKLEE

atau

2. Anda sebaiknya hubungi saya untuk membeli Set ini dengan harga TERBAIK





 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  




  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E+CoQHealth (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak + Otak Cerdas : Omega, Mealshake, Chewable C
  • Set Sembelit : Osteo + Omega
  • Set Buasir : Omega + Osteo + Zink
  • Set Sahur : ESP + Mealshake + Performance Drink
  • Set Denggi : Nutriferon + Performance Drink + Vivix
  • Set Detoks : DTX + Alfalfa + Garlic
  • Set Kolestrol / Jantung : CoqHealth + Omega + Phytocol + Garlic 
  • Set Anti-aging : Vivix + Collagen
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE