Friday, April 17, 2015

Work At Home Mother ~ Bekerja dengan Anak-anak di depan mata.

Salam,


Menimba ilmu secara OFFLINE di Training Centre di Bangi dengan anak-anak leka di bilik mainan yang di sediakan.





Selalu yang menjadi halangan kepada ibu-ibu untuk mendapatkan pendapatan sampingan ialah terpaksa menghadiri kelas yang memerlukan anak-anak di tinggalkan supaya dapat memberi tumpuan penuh di dalam kelas.  Dengan SHAKLEE tidak lagi.  Pertama kali saya menghadiri seminar Jutawan SHAKLEE, saya sangat terkejut ala-ala Culture Shock, apabila seminar di jalankan dengan anak-anak berlari di dalam dewan.  Saya dulu dah biasa MLM yang memerlukan saya ke kelas larut malam.  Masa tu anak tak ada lagi, OK la kan. Tapi bila anak dah berderet sampai 3 org macam mana pula.  Alhamdulillah ditemukan bisnes yang sangat family oriented.  Yang paling saya suka apabila, mak saya kata kelas boleh juga dijalankan secara ONLINE.  Wah lagi mudah saya kata.  Sebab saya pun memang background IT, jadi kalau boleh dibuat secara ONLINE memang mudah kerja saya.  Kini dengan teknologi seperti Whatsapp dan Telegram yang ada, lagi mudah la saya nak belajar dan coach anak-anak SHAKLEE saya.  Kini, leader-leader SHAKLEE mengorak langkah lebih jauh lagi dengan mengadakan kelas-kelas di Training Centre Bangi yang dilengkapi dengan bilik playroom yang sangat BEST! Mak pun rasa nak join sekali.  Sejak itu, anak-anak saya pasti teruja nak ikut saya ke kelas SHAKLEE :)  Best kan? Kalau bisnes begini yang anda mahukan, sila Whatsapp / Telegram " DAFTAR AHLI SHAKLEE " kepada 010-2264635.  

Adakah Anda sedang mencari income tambahan dari rumah? Kami sedang mencari Rakan Niaga Intake May 2015 yang menepati kriteria berikut :

1. Ingin Menjana Pendapatan Sampingan / Sepenuh Masa
2. Tak Perlu Ada Pengalaman Menjual Produk
3. Aktif Menggunakan FB, Instagram atau BLOG
4. Ada Maybank2u atau CIMB Clicks
5. Sedia dibimbing dan belajar cara untuk membuat sales secara ONLINE / OFFLINE.


Kekosongan di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak kerana permintaan produk yang terlalu tinggi di Seluruh Malaysia.


BERMINAT?


Whatsapp / Telegram " DAFTAR AHLI SHAKLEE " kepada 010-2264635


KELEBIHAN BEKERJASAMA DENGAN KAMI:
[+] Tiada bebanan maintain belian produk
[+] Komisyen setiap bulan
[+] Keahlian Seumur Hidup. Tidak Perlu Renew Keahlian Setiap Tahun.


BERMINAT?


Whatsapp / Telegram " DAFTAR AHLI SHAKLEE " kepada 010-2264635

Kuota Adalah TERHAD kepada 20 Terawal Sahaja.





Ingin Daftar Ahli SHAKLEE?
 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  






  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E+CoQHealth (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak + Otak Cerdas : Omega, Mealshake, Chewable C
  • Set Sembelit : Osteo + Omega
  • Set Buasir : Omega + Osteo + Zink
  • Set Sahur : ESP + Mealshake + Performance Drink
  • Set Denggi : Nutriferon + Performance Drink + Vivix
  • Set Detoks : DTX + Alfalfa + Garlic
  • Set Kolestrol / Jantung : CoqHealth + Omega + Phytocol + Garlic 
  • Set Anti-aging : Vivix + Collagen
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE