Monday, March 18, 2013

Sekali Pump dapat susu sebanyak xOz dengan set 3M Breastfeeding SHAKLEE.. Alhamdulillah..


Salam Isnin..

Arini genap usia anak saya 10 bulan.. Dia demam sikit.. selalu org kata demam naik bulan.. Entahlah..

Sebenarnya saya nak SHARE berapa Oz saya dpt sekali perah di opis seperti yg saya janji aritu.

Rata2 ibu bekerja ada yang mengepam sehingga 4 kali di opis dan ada ada yg hanya mampu pump sekali sahaja.  Itu saya lah tu sbb corak kerja saya tak membenarkan saya kerap PUMP di opis.  Kalau nasib baik saya pump 2 kali itupun yg kali -2 waktu nak balik keje dalam 5.30pm.
Selalu saya elakkan PUMP petang sbb saya perlu sampai awal di rumah.

Alhamdulillah dengan pengambilan Set 3M Breastfeeding SHAKLEE, susu lebih pekat dan Alhamdulillah dah boleh buat stok skrg.
Pastinya makan set 3M saja tak cukup, kita juga perlu PUMP setiap 2/3 jam dan minum air banyak.

Macam saya selalu PUMP pagi sblm gi opis, opis 1 kali, balik 1 kali, lepas makan malam 1 kali, kalau rajin masa 12pm sekali. Begitula rutin PUMP session saya.

Lagi satu ingin saya kongsikan.. tak penting berapa banyak kita dpt sekali PUMP. Yang pasti setiap PUMP itu adalah berkadaran dgn jumlah anak anda minum. 
Macam saya kalau kat opis saya blh dpt dalam 4OZ-8Oz tapi kalau kat rumah setiap kali PUMP saya dpt dalam 2Oz-3Oz.  Selalunya saya PUMP tangan sbb nak cepat. Kkdg nak setting PUMP pun ambil masa.  Jadi kalau di rumah kalau masa tu agak terhad saya perah pakai tangan je.  Memang penat tapi berbaloi.

OK jom cuci mata ya...
Saya akan bgtau sekali waktu perah tu saya minum atau makan apa..  Saya tak leh biarkan perah saja nanti rasa mcm nak kena gastrik.



Ada saya perah tu makan epal, ada saya minum ESP+Performance Drink, ada saya minum susu HL coklat +ESP.



Yang ni saya minum susu HL coklat+ESP and makan buat epal.. baru sikit makan tu..  tengah ralit berborak dgn org pasal Shaklee ni.. tak perasan susu yang perah belah kanan dah penuh sebotol..
Nasib tak tumpah huhuhuh..

Jadi jom kita support breastfeeding..

Meh kita belajar mcm mana dari 1/2 oz blh jadi berOz berkat dgn izinNya.  Amin.

Mau ode set 3M Breastfeeding ini sementara harga menjunam bulan ni.  Cantik pula jumlahnya.  Nak tahu berapa? Jom la ode..  Tinggal 13 hari ja lagi ni.





Ingin menempah (set Breastfeeding SHAKLEE) untuk anda?

Ada 2 Cara untuk Membeli :

1. Beli secara Online terus ke SHAKLEE Malaysia.  Pembayaran menggunakan KAD KREDIT / KAD DEBIT >> BELI SET BREASTFEEDING SHAKLEE

atau

2. Anda sebaiknya hubungi saya untuk membeli set BreastFeeding Shaklee ini dengan harga TERBAIK






 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  






  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E+CoQHealth (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak + Otak Cerdas : Omega, Mealshake, Chewable C
  • Set Sembelit : Osteo + Omega
  • Set Buasir : Omega + Osteo + Zink
  • Set Sahur : ESP + Mealshake + Performance Drink
  • Set Denggi : Nutriferon + Performance Drink + Vivix
  • Set Detoks : DTX + Alfalfa + Garlic
  • Set Kolestrol / Jantung : CoqHealth + Omega + Phytocol + Garlic 
  • Set Anti-aging : Vivix + Collagen
  • 1 comment:

    1. Lupa pulak saya nk bgtau.. gambar perahan susu itu adalah berturutan...maksudnya hari 1, 2, 3 dan seterusnya.

      ReplyDelete

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE