Wednesday, March 13, 2013

TESTIMONI Ekslusif dari saya tentang Khasiat set 3M untuk breastfeeding

Salam Rabu,

Hari ini saya nak SHARE testimoni saya sendiri bila amik set 3M for breastfeeding.

Masa anak saya 5 bulan, susu saya mula merudum dan saya dapati anak saya macam tak berapa kenyang.
Waktu itu saya memang ada minum akar kayu yang bagus untuk badan dan menambahkan susu.
Tapi tahu je la, asal panaskan je terlupa... asal panaskan je terlupa..
Akhirnya, malas nak panaskan.

Jadi saya cuba GOOGLE masa tu cara2 nak banyakkan ke nak simpan susu EBM asalnya.
Asal saya GOOGLE je keluar pasal vitamin SHAKLEE...

Jadi saya mula membaca.. Kebetulan beberapa hari ke minggu sebelum tu rakan seuniversiti ada post di FB saya pasal set 3M yang dapat memperbanyakkan susu... (Kini beliau adalah upline@rakan bisnes saya, TQ Yati)

Jadi saya decide utk membeli dengan org yg saya kenal.  Tambahan pula masa tgk dia dah tak kerja.. Saya mula rasa musykil sbb saya tahu dia bekerja dgn jawatan yang agak hebat dan gaji mesti la lumayan.

Jadi saya ode set 3M masa tu ada ESP, Vitalea, Vita C, Osteomatrix, B-Complex dan Alfalfa.

Bila saya consume set 3M ni: 


  • saya perasan susu saya lebih pekat dan banyak.  Thanks to ESP, Alfalfa Complex and Osteomatrix.
  • Yang paling memeranjatkan saya tumit kaki saya dah licin (secara tak sengaja terperasan).  
  • Sangat mudah untuk bangun setiap pagi dan rasa tidak penat.  Dulu saya sgt susah nak bangun pagi, kalau bangun Subuh tu mesti sambung tidur balik lepas tu.  Thanks to B Complex.
  • Kurang sakit kepala kerana saya ni Low Blood dan rabun tp tak nak pakai spectacles.  Thanks to Vita-lea dan B Complex.
  • Jarang sakit dan imunisasi badan saya bertambah baik.

Set 3M : ESP, Vitalea, Vita C, Osteomatrix, B-Complex dan Alfalfa.


Alhamdulillah kini anak saya dah nak masuk 10 bulan 18 Mac ni.  
Jadi ibu-ibu di luar sana yang ingin menyusukan anak sehingga 2 tahun, Insya-Allah jom kita sihatkan badan dengan set 3M Breastfeeding.

Sebelum terlupa, kini saya tambah OmegaGuard (sbb bagus utk otak dan mata disamping blh menurunkan kolestrol) dan Performance Drink utk tenaga bila nak pump sbb selalu saya rasa mcm nak kena gastrik setiap kali habis pump susu.

Nanti saya sharekan berapa Oz saya dapat bila pump di opis.


BACA LAGI :

Cerita2 saya sendiri yang lain bersama set 3M Breastfeeding.



Ingin menempah (set 3M Breastfeeding SHAKLEE) untuk anda?

Ada 2 Cara untuk Membeli :

1. Beli secara Online terus ke SHAKLEE Malaysia.  Pembayaran menggunakan KAD KREDIT / KAD DEBIT >> BELI SET 3M BREASTFEEDING SHAKLEE

atau

2. Anda sebaiknya hubungi saya untuk membeli SET 3M BREASTFEEDING SHAKLEE ini dengan harga TERBAIK


Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  




 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E+CoQHealth (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak + Otak Cerdas : Omega, Mealshake, Chewable C
  • Set Sembelit : Osteo + Omega
  • Set Buasir : Omega + Osteo + Zink
  • Set Sahur : ESP + Mealshake + Performance Drink
  • Set Denggi : Nutriferon + Performance Drink + Vivix
  • Set Detoks : DTX + Alfalfa + Garlic
  • Set Kolestrol / Jantung : CoqHealth + Omega + Phytocol + Garlic 
  • Set Anti-aging : Vivix + Collagen
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE