Wednesday, March 27, 2013

TESTIMONI : Muka bersalin kulit lepas makan set 3M

Salam Rabu,

Minta maaf tak SHARE apa2 semalam kerana tekun membuat dokumentasi kerja di opis..  Alhamdulillah arini dah settle.  Jadi b4 saya SHARE pasal set Kurus kombinasi yang bukan utk breastfeeding mom.
Saya nak cerita pasal muka saya ni.

Dengar tajuk mcm suspen je kan??
Sebenarnya saya ni takut nak makan ALFALFA sbb effect dia mmg cepat.  Kalau ikutkan mmg ALFALFA ni sangat bagus saya sbb saya ni ada resdung dan tak makan sayur pulak tu.

Masa awal2 dulu saya makan ALFALFA saya kena demam menggigil.  Mungkin sebab saya kurang ambil air dah la bila breastfeed tu mmg haus kan.  Jadi setelah lama ..akhirnya saya makan semula.  Dalam pada yang sama saya disiplin minum ESP.  Fuh! baru makan ALFALFA, esoknya terus muka saya rasa gatal2.. merenyam2.. saya ingat saya kena ruam. Mula tu rasa nk GIVE UP je sbb gatainya...  Saya terus tanya org dan GOOGLE jumpa blog kawan ni yang menghadapi masalah yang sama selama seminggu.   

Alhamdulillah.. 2 hari je gatai kat muka tu dan kulit saya mula mengelupas..Ala2 bersalin kulit huh.. Nasib la tak de org perasan kalau idak jenuh gak nak menjawabnya.

Alhamdulillah dah OK skrg.  Kalau nak baca lagi cerita mereka yang dapat hilangkan jerawat dengan set 3M jom baca sini...

Dah baca? Seronok bukan.. Jom sama2 kita makan set 3M yang merupakan set lengkap yang sesuai utk semua BUKAN hanya utk ibu2 mengandung.

Ni la set 3M.  Jangan tunggu lagi harga istimewa sempena SALE Ostematrix hanya bulan Mac ni saya ya... Count down tinggal 5 ari je ni...CEPAT!....  :)






Ingin menempah (Set 3m SHAKLEE) untuk keluarga anda?

Ada 2 Cara untuk Membeli :

1. Beli secara Online terus ke SHAKLEE Malaysia.  Pembayaran menggunakan KAD KREDIT / KAD DEBIT >> BELI SET 3m SHAKLEE

atau

2. Anda sebaiknya hubungi saya untuk membeli Set 3m ini dengan harga TERBAIK





 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  




  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E+CoQHealth (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak + Otak Cerdas : Omega, Mealshake, Chewable C
  • Set Sembelit : Osteo + Omega
  • Set Buasir : Omega + Osteo + Zink
  • Set Sahur : ESP + Mealshake + Performance Drink
  • Set Denggi : Nutriferon + Performance Drink + Vivix
  • Set Detoks : DTX + Alfalfa + Garlic
  • Set Kolestrol / Jantung : CoqHealth + Omega + Phytocol + Garlic 
  • Set Anti-aging : Vivix + Collagen
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE