Friday, March 22, 2013

TESTIMONI : Makin kurus ko? Apa rahsia SHARE la sini... -> Set Kurus for Breastfeeding Mom (3M + Omega)

Salam Jumaat..

Sesungguhnya hari Jumaat adalah hari kita.  Jadi marilah kita berselawat ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W kita.  Sesungguhnya Nabi Muhammad begitu mengingati kita.  Jadi sama2 la kita mengingati baginda.

Seperti saya janjikan semalam.  Rahsia bagaimana saya dapat menurunkan badan sehingga 47kg (last timbang on 12 Mac 2013 masa buat medical checkup.  Alhamdulillah semua sihat.

Sebenarnya saya takda la nak menguruskan badan pun sbb semua dok suruh saya naikkan berat.  Kalau ikutkan saya ni kategori under weight sbb saya ni agak tinggi utk perempuan la.  Tapi bak kata org kalau kita dok dengar kata org pun tak bagus gak.

Saya rasa selesa dengan berat saya skrg.  Sebab bila berat saya 55kg aritu lepas bersalin anak ke -3 last May 2012, saya rasa kurang selesa, lebih2 lagi bila saya tak muat nak pakai baju saiz M saya (sebelum saya melahirkan anak pertama) dan terpaksa pakai saiz L (saiz selepas saya melahirkan anak pertama) yang agak ngam2.

Sebelum anda pening meh saya bagitau berat saya sejak remaja sehingga kini.

Before mengandung anak pertama - 45kg
Lepas melahirkan anak pertama - 51kg
Mengandung anak ke 2 - 55kg
Lepas melahirkan anak ke 2 - 51kg
Mengandung anak ke 3 - 60kg
Lepas melahirkan anak ke 3 - 55kg

Kini....... selepas makan set 3M (Breasfeeding) + Omega selama 5 bulan.. berat saya 47kg  tau..



Gambar tak payah la ye.. Saya ni pemalu..


Wah terperanjat gak saya..
Tapi since semua tegur saya makin kurus dan saya pun perasan saya dah blh pakai semula baju saiz M saya dan kain pun dah berpusing... Pastinya saya tahu berat saya dh menurun.

Saya menyusukan anak mmg adalah satu faktor berat blh turun.  Itu saya akui. Sebab anak saya yg ke 2 pun saya breastfeeding.  Cuma anak pertama saya tak berjaya, dapat breastfeed dalam masa pantang je.  Tapi masa anak ke -2 saya hanya dapat turun ke berat asal sebelum mengandung.  Dengan vitamin SHAKLEE iaitu set 3M + Omega saya telah turun sehingga 47kg.  Turun 2kg lagi mmg balik ke berat anak dara @ berat masa sekolah.  Huhuhu...



Amacam dah tahu apa RAHSIA saya?  Especially dedicated to Auntie Norsalamah ..
Dah tu auntie and kawan2 nak ode?? :)  Mesti mau!! 
Jangan lepaskan peluang harga PROMO 6+1 sbb bulan ni Osteomatrix on SALE.












Ingin menempah (set 3M (Breasfeeding) + Omega SHAKLEE) untuk anda?
 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  


  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak : Omega, Mealshake, Chewable C
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE