Tuesday, July 30, 2013

TESTIMONI : Makan Set 3M + Omega Penjual baju raya dok sibuk suruh saiz amik saiz S je sekarang. M besar katanya.

Salam Ramadhan,

Lama tak bercerita ya.. Alhamdulillah rezeki bulan Ramadhan ni mmg lain macam jadi minta maaf tak SHARE cerita macam selalu :).

Cerita pasal bulan Ramadhan ni dah tinggal 9 hari terakhir Ramadhan..  Hari2 yang kita nak berebut Malam Lailatur Qadar..  Bagi ibu2 yang tidak dapat berpuasa jangan sedih.. Kerana apa pun yang kita lakukan baik menyediakan sahur, menyusukan anak, mengantung langsir mahupun menjaga anak, jika kita niatkan untuk ibadah kita tetap dapat ganjarannya.  Jika kita tidak dapat membaca Al-Quran kita boleh berniat zikir..  Allah itu Maha Pemurah. :)

Mana2 pun sekarang tengah rancak jualan penghabisan stok baju-baju, tudung-tudung dan telekong sempena nak menyambut lebaran nanti.  Saya pun tak ketinggalan lah membeli belah bila dh dtg sampai ke lobi opis tu kan..  

Dulu saya pernah cerita pasal berat saya yang turun kan dalam entri dulu2.  So kesinambungannya.
Sekarang bila beli baju raya je..sales girl tanya akak biasa pakai saiz apa..Saya dah tak tahu nak jawab sbb last beli saiz L masa lahir anak ke-2.  Sekarang dah anak ke 3.  Saya kata "Saya pun dah tahu kak".
Jadi nak dijadikan cerita masa saya shopping kat Tesco Ampang, saya muat saiz XS.  Huk aloh..Saya rasa mcm mimpi pulak..

Lepas tu saya shopping kat Putrajaya ni saya cuba cari saiz M kan.. masih tak percaya diri kurus..huhu..  Cepat je akak tu kata.. jangan dik ko pakai saiz S je la.. so saya cuba mmg muat saiz S tu.. hish.. :)

Sebenarnya saya tahu saya makin mengurus ni sbb baju2 saiz M dulu pakai dah selesa semula.  Kalau tak dulu mmg saiz M utk Muat la.. tu yang saya dh beli saiz L masa bersalin no 2.  Ada baju saya yg dulu kalau kat lengan tu takleh sengseng sampai ke atas masa nak amik wuduk.. Sekarang dah leh naik.  Mmg takjub :).

Jadi bagi yang nak cuba menguruskan diri dengan SHAKLEE blh la cuba ya.

Yang heran macam mana set 3M+Omega blh jadi kurus.. Sebenarnya, dalam set 3M ada Alfalfa+ESP yang merupakan elemen penting utk kurus.  Jadi saya hanya perlu tambah Omega untuk melengkapkan nya jadi set Kurus+Set Menyusu.  Untung bukan?








Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  





  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT


  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (set 3M+Omega / Set Kurus SHAKLEE) ?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Call/Whatsapp : 010-2264635
    FB Page :  Ardina2u : Ibu, ayah & anak pasti suka!
    Email : ardina_5@yahoo.com

    ***COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.



    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE