Tuesday, November 19, 2013

Alhamdulillah kini 1 tahun 6 bulan Fawwaz masih menyusu dengan ibu tanpa susu formula, gara2 set 3M, Vivix dan Mighty 3Gems. Kalau dulu susu dah makin kurang dan tak berkualiti.

Salam.

Manjanya anak ibu pagi ni.. Merengek nak dukung je pagi semalam.  Saya ingatkan pasti sebab 2 hari bersama saya (weekends).

Sampai di opis baru teringat...
Fawwaz genap 1 tahun 6 bulan semalam.  Orang kata perangai nak naik bulan.
Dalam masa yg sama, Fawwaz dah menyusu badan selama 1 tahun 6 bulan kini.  Syukur sangat. :)

Lama saya tak bercerita dengan anda kan?.  Kengkangan kerja menyebabkan saya agak terganggu huhu..  Takpe la sebab lepas ni saya nak berhenti kerja dah.  Nak masuk alam berbisnes sepenuh masa sambil jaga2 anak2 dan tengok pelajaran mereka.  2 orang anak saya bersekolah tahun depan. :)

Semua orang mesti takut nak berhenti kerja bila dah berada di zon selesa.  Semua orang pasti takut utk berhijrah kan?  Tapi setelah saya  buat SHAKLEE ni, saya dah jumpa bisnes yang stabil dan ketenangan rohani.  Hebat bukan :).  Sangat cantik aturan Allah.

Dari asal mencari set 3M Breastfeeding untuk masalah susu yang berkurangan dan kurang berkualiti, kini saya teruskan dengan berbisnes.

Sebenarnya saya nak bercerita, saya dulu pun dilanda masalah susu berkurangan, masa tu Fawwaz 5 bulan.  Nak jadi cerita lagi ustaz homeopati pun ada kata susu saya ni kurang berkualiti.  Terperanjat juga saya kan.  Tapi bila fikir2 balik betui gak ustaz tu kata.  Saya ni dah la tak makan sayur, buah pun tak.. Saya memang memilih makan.

Jadi saya google cara nak banyakkan susu masa tu dan rata SHAKLEE vitamin yang keluar.
So saya cuba set 3M Breastfeeding atas saranan kawan.  Saya kalau beli mesti la nak yang BEST SET, supaya BEST RESULT!

Jadi jika anda ada masalah yang sama, boleh cari saya.  Saya nak bantu anda kerana saya sudah mengalaminya.

Doakan saya berjaya susukan Fawwaz sehingga 2 tahun ya.

Boleh baca cerita saya.. Pengalaman bersama vitamin2 SHAKLEE yang hebat!
Kurus lepas makan SHAKLEE
Kurus lepas makan SHAKLEE(2)
Susu tak berkurang walaupun sedang haid
Sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE







Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  





  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak : Omega, Mealshake, Chewable C


  • Ingin menempah (set 3M / Mighty3Gems / Vivix Promo SHAKLEE) untuk  anda?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Email : ardina5@gmail.com


    Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan seluruh Malaysia.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE