Monday, May 13, 2013

TESTIMONI : Risau Anak Tak SELERA MAKAN? Cubalah MEALSHAKE. :)


Salam Isnin,

Rata-rata ibu akan mengalami masalah anak tidak mahu makan.  Saya pun mengalaminya.  Risau dibuatnya bila disua semua tidak kena pada tekak anak kita.

Alhamdulillah seperti juga Puan Shira kata, setelah mencampurkan Mealshake ke dalam susu anak saya, kini mereka semakin banyak makan.  Badan pun dah semakin montel gitu :)

Ini kata saya..  Apa pula kata Puan Shira.  (Boleh juga dapatkan stok dengan Puan Shira yang berada di Puchong)

--------------------------------------------------------------
Testimoni # 1


Alhamdulillah, setelah saya mencampurkan mealshake ke dalam minuman kegemaran anak saya.. kini arissa sudah mahu minum susu.. makan pun lalu.. sekejap2 mintak nasi...

Rasanya pun sungguh lazat.. ermm..yummyy... ;-)


-------------------------------------------------------------------------




Untuk menempah Mealshake yang sangat lazat ini untuk si manja anda
*** Juga sesuai untuk orang dewasa.. SEDAP betul rasa MEALSHAKE ni.


Hubungi : Ardina
SMS/Call : 019-3733976
Call/Whatsapp : 010-2264635
Email : ardina_5@yahoo.com
COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih untuk pendapat anda :)

Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rangkaian Vitamin SHAKLEE