Monday, May 13, 2013

TESTIMONI : Bisa-bisa sakit pada kaki dah tiada sejak amalkan set 3M dan AJHT (Advanced Joint Health Tablet)

Salam Selasa,

Semalam kakak ipar saya ambil lagi Advanced Joint Health Tablet atau nama pendeknya AJHT.  Botol semalam merupakan botol ke -3 yang diambilnya.  

"Husband saya tanya bagus ke ngah?"

"Eh Bagus.. aku pun tak perasan mulanya.  Sekarang bisa-bisa pada kaki aku dah OK sejak aku makan JAHAT ni. "  

JAHAT tu bukan typo error.. tapi nama tu dah melekat dipanggil dek kakak ipar saya.  Senang sikit nak sebut.

~Kakak ipar saya ni sebenarnya surirumah yang menjual kuih frozen dan yang x frozen.  Memang banyak tempahan kuih dia dapat sebab memang sedap kuihnya.  My favourite kuih koci.  Jadi dia memang selalu kena berdiri dan duduk dalam jangka masa yang lama.  Kiranya AJHT ni penyelamatlah...

~Kakak ipar juga mengambil Osteomatrix, Alfalfa, B Complex, Vita Lea, Chew Vita C.

~Semalam dia dah order pula Cinch dan Lecithin.


Rata-rata customer saya memang akan order vitamin-vitamin SHAKLEE yang lain juga.  Sebab .. vitamin SHAKLEE membantu mereka untuk menjalani hidup dengan lebih baik.  Alhamdulillah.

Jadi anda bagaimana? 



  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT






  • Untuk menempah set 3M / set Sendi Lutut / AJHT,

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Call/Whatsapp : 010-2264635
    Email : ardina_5@yahoo.com
    COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.



    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE