Monday, May 27, 2013

TESTIMONI : Part 2 : Vitamin SHAKLEE membantu saya CERGAS di pejabat, kurangkan rambut gugur dan elak sembelit. Kejayaan paling banyak dalam penyusuan. ~Puan Linda

Salam Isnin,

Lama saya tak menulis.  Seminggu sebenarnya.  Kalau tidak tulis sehari pun terasa resah :).

Jadi pembaca2 ku sekelian, pernahkah anda rasa bulu roma berdiri?  Macam kelakar pula bunyinya.  Ini bukan cerita seram ya.  Cuma saya nak ceritakan perasaan saya bila mendengar pembeli2 SHAKLEE memberi feedback yang positif.  Sebenarnya ramai yang dah membeli dan gembira dengan hasilnya cuma saya yang tidak nak upload semua ceritanya.  Kerana berkait2 dan panjang jadinya.  Dari makan sendiri untuk berpantang, kemudian cuba kat anak sendiri, lepas tu cerita kat mak, lepas tu cerita kat kawan.. cerita kat kakak2.  Tu yang saya tak sempat2 nak update.  Yang cerita panjang ni nanti saya nak kena susun baik, sbb saya tahu kawan saya ni rajin baca blog ni :)

Arini saya nak SHARE yang cerita pendek sahaja.  Kawan lain.
Ini cerita Part 2 kawan saya.
Kalau nak baca Part 1: SET 3M Breastfeeding dan zink bantu kawan sebilik saya dulu.  Susu pekat, Banyakkan susu dari 1oz masa berpantang, kini 10oz pam di opis. Bantu keguguran rambut.




Apa kata Puan Linda:

  1. Vitamin SHAKLEE membantu beliau CERGAS di pejabat, 
  2. kurangkan rambut gugur 
  3. dan elak sembelit.  
  4. Kejayaan paling banyak dalam penyusuan.  ~Puan Linda








  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT



  • Untuk menempah set Berpantang / set 3M Breastfeeding,

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Call/Whatsapp : 010-2264635
    FB Page :  Ardina2u : Ibu, ayah & anak pasti suka!
    Email : ardina_5@yahoo.com
    COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.


    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE