Friday, May 17, 2013

TESTIMONI : SET 3M Breastfeeding dan zink bantu kawan sebilik saya dulu. Susu pekat, Banyakkan susu dari 1oz masa berpantang, kini 10oz pam di opis. Bantu keguguran rambut.

Salam Jumaat,

Selalunya orang yang paling jauh yang akan membeli dengan kita.  Tapi Alhamdulillah vitamin SHAKLEE ni mmg 'something'.  Yang banyak membeli sekarang adalah keluarga, ipar duai dan rakan-rakan terdekat.

Saya suka kata vitamin2 SHAKLEE ni "can speak by itself".  Macam mana pula tu ya?  Bila orang makan dan ada kesan maka Testimoni-testimoni dari pengguna SHAKLEE jadi banyak.  Hari ni saya nak cerita testimoni kawan baik saya sendiri.  Sama belajar dari sek men sampai universiti sampai la beranak 3 ni.  Punya la rapat tapi takda la rancang pun, sampai anak pun sama umur.  Cuma no 3 je dia terlajak sikit masuk ke tahun baru.  Huhu..

Ok cukup celoteh2 tu.  Meh baca cerita kawan baik saya ni.. Baru tanya khabar tadi.


---------------------------------------



----------------------------------------------------------

Alhamdulillah, itu adalah sebahagian chatting saya dengan Puan Linda.  Dia ada SMS juga tapi saya tak add sini la sbb dalam hphone saya yang kecik tu.


Kronologi Puan Linda dengan set 3M + zink.

1) Asalnya Puan Linda takut nak minum ESP kerana soya based.  Kerana beliau pernah di diagnos ada penyakit batuk yang teruk setelah minum soya yang di luar sana.  Tapi alhamdulillah dia serasi dengan ESP dan dah masuk bekas ke-2 sejak dari dia bersalin awal tahun ini.

2) Susunya menjadi pekat dan kini beliau dapat pam 8-10 oz sehari di opis.  Walaupun masih tak mencukupi kerana anaknya minum lebih daripada itu, tapi ia merupakan permulaan yang baik kerana Puan Linda semasa dalam pantang nak dapat 1oz pun susah mulanya.  Puan Linda juga disarankan membuat power pumping semasa ketiadaan susu semasa dalam pantang.

3) Bila tidak mengambil vitamin SHAKLEE selama 2 minggu, rambut mudah gugur .

4) Kini beliau sudah sambung makan vitamin SHAKLEE seperti biasa.

5) Kesihatan bayi yang batuk-batuk juga sudah baik.



*** Jika kita mencari jalan untuk setiap permasalah kita, pasti Allah akan tunjukkan caranya.  Yang PENTING kita mesti berusaha dulu.






  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT



  • Untuk menempah set Berpantang / set 3M Breastfeeding,

    Hubungi : ArdinaSMS/Call : 019-3733976
    Call/Whatsapp : 010-2264635
    Email : ardina_5@yahoo.com
    COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.


    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE