Wednesday, November 27, 2013

TESTIMONI : Syukur masalah takleh bau sambal tumis selesai kerana makan VIVIX! Suka sangat. ~empunya BLOG (Ada Resdung)

Salam,

Ingat tak dulu saya pernah bercerita masalah Resdung saya? Kalau tak ingat leh baca sini..
Banyak masalah2 saya, yang tak leh bau sambal yang nak masak tu ja tinggal lagi.

Saya hari itu berhenti Alfalfa sebab nak elak kena bengkak susu sebab kini saya tak perah dah.  Saya bagi direct je pada anak saya di rumah.  Dalam set 3m Breastfeeding saya ambil yang lain2 kecuali Vitalea sebab kekadang pagi tak sempat.  

So saya pagi skrg makan VIVIX. Senang sebab sesudu teh pagi.  Yang paling saya suka sebab saya akan rasa bertenaga sepanjang hari.

Ok.. sebenarnya saya nak cerita aritu masa saya balik rumah mak mertua saya, seperti biasa masak sambal tu memang wajib.  Jadi sebab nak belajar tengok akak ipar memasak, saya pun duduk la tepi dia.  Selalunya saya akan bersin dulu dan terpaksa pergi ke depan rumah sebab tak tahan bau sambal tumis tu.  But amazingly, suami dan kakak ipar lain dah bersin2, saya masih steady kat tepi tu.  Pelik gak saya.  Tapi baru teringat.. Mungkin sebab saya makan VIVIX.

Alhamdulillah, suka sangat saya.. Sekarang bolehla nak duduk kat dapur lama2 bila mereka masak sambal ni. :)


Saya tahu seksa orang resdung ni.  Saya ni dulu kecik2 mmg forbidden from doing any chores related to dust.  Sebab sekejap je saya akan bersin dan demam.  Tetibe tercakap orang Omputih lak :)

Rugi tak cuba!.. Vivix tengah harga PROMO lak tu.  








Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  










  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT






  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (VIVIX SHAKLEE) untuk  anda?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Email : ardina5@gmail.com


    Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan seluruh Malaysia.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE