Thursday, August 22, 2013

AJHT - Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Salam,

Bulan Aug ni PROMO Shaklee Advanced Joint Health Tablet atau nama glamernya AJHT.

Rugi siapa yang tak rebut harga masa tengah promo ni sebab memang murah dan yang bestnya memang berkesan dan bagus untuk mereka yang ada masalah lutut, sakit pinggang, sendi, kebas-kebas kaki dan tangan.  

AJHT ni bukan sahaja orang tua perlu makan ya.  Sekarang yang berumur 30 tahun ke atas pun dah ramai yang mula sakit2 lutut terutamanya yang suka pakai tumit tinggi, banyak berjalan mahupun banyak duduk ketika bekerja.

Jadi tak hairan la jika AJHT yang baru sampai semalam 4 botol dah ada tuannya.

Sebelum tu jom kita baca sikit apa kandungan Shaklee Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ni.




"Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%"

Ekstrak Jagung - kaya dengansumber pekat glucosamine yang merupakan gula amino dan blok binaan utama bagi proteoglikan. Ia berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan bagi melincirkan sendi dalam jangka masa yg panjang. Glukosamina mengandungi bahan yang di jumpai dalam tendon dan ligament. Glukosamina yang dihasilkan oleh tubuh akan semakin berkurang seiring dengan pertambahan usia. Jadi Joint Health Tablet membantu meningkatkatkan glukosamina dalam tubuh. Ekstrak jagung juga menggalakkan kelenturan, pergerakan bebas yang menjadikan sendi lebih fleksibel. Bagi penggemar jagung ini sudah pasti berita gembira.bukan?



Ekstrak Boswelliamerupakan gum resin dari pokok Boswellia Serrata yang mempunyai asik boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) di mana fungsinya sebagai anti-radang semulajadi. (contohnya, dapat mengatasi radang sendi lutut, sendi bahu dan sebagainya). Ia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia proprietari yang digunakan di dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet bukan sahaja mengandungi asid Boswelik AKBA yang berkepekatan tinggi bagi menyokong keselesaan sendi tetapi juga mengandungi unsur-unsur semulajadi lain dalam resin Boswellia yang berkaitrapat dalam memberikan bioaktiviti yang lebih baik berbanding dengan AKBA sahaja. Tambahan pula, ekstrak Boswellia tertentu ini telah ditunjukkan secara nutrisinya dapat menyokong keselesaaan sendi yang lebih baik berbanding satu ekstrak AKBA yang lebih tinggi.

Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin CMerupakan nutrien penting dalam membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung yang memberikan kekuatan struktur terhadap sendi. 100% Nilai Harian Vitamin C dalam Advanced Joint Health Tablet (AJHT) disediakan sebagai nutrien penting untuk sintesis kolagen. Kolagen merupakan salah satu komponen dalam pembentukan tulang rawan dan tisu-tisu penghubung yang lain dalm tubuh. Manakala sebanyak 10% Nilai Harian mineral surih zink, tembaga dan mangan yang terdapat dalam setiap biji kapsul (AJHT) membantu enzim-enzim membina kolagen dan glikosaminoglikan dalam tubuh. Jadi mineral-mineral dan vitamin C memelihara tisu penyambung yang sihat untuk sendi yang kuat dan sihat


Apa kata mereka yang dah mengambil AJHT?

TESTIMONI #1: Alhamdulillah Sejak Makan Vivix, Omega dan AJHT untuk SLIP DISC, dah 2 tahun tak buat rawatan susulan.
TESTIMONI #2: Bisa-bisa sakit pada kaki dah tiada sejak amalkan set 3M dan AJHT (Advanced Joint Health Tablet)
TESTIMONI #3: MANTOP naik tangga sejak makan set 3M
TESTIMONI #4: Mak dah blh TIDO malam, X rasa sakit punggung, BANGUN dr duduk pun x sakit, LUTUT tak rasa Mencucuk...NAK SOLAT PUN MUDAH - Osteomatrix ADD ON AJHT + OmegaGuard (Monthly Promo Mac 2013)
TESTIMONI #5: Kini kakak-kakak ipar dan adik ipar saya, adik, ibu dan nenek saya juga makan Advanced Joint Health Tablet (AJHT) SHAKLEE ni untuk masalah sendi lutut, kebas kaki dan tangan.


Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  







  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT

  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (AJHT SHAKLEE) untuk kesihatan sendi anda dan keluarga?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Email : ardina5@gmail.com

    ***COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE