Thursday, August 15, 2013

Dedikasi KHAS untuk mereka yang membantu saya tadi.. Itulah dikatakan MURAH REZEKI. :)

Salam Khamis,

Arini ni saya nak SHARE benda yang santai tapi tak ramai yang perasan...

<MURAH REZEKI>
Apa yang dikatakan murah rezeki?
Pada akak.. murah rezeki bukan hanya pada duit.. Umur, kesihatan, kemudahan semua dianggap sebagai murah rezeki.

Sebenarnya pagi tadi tayar saya pancit masa on the way ke Putrajaya.
Tak perasan bila pancit nya.. kebetulan selepas traffic light sebuah kereta menegur saya dgn menunjukkan bahagian belakang kereta saya.

Bagi saya rezeki saya baik kerana pancit perasan masa dah dekat Putrajaya.
Jadi sng nak call collegue saya.. kebetulan collegue opis half day.. yang tolong collegue vendor saya yang datang..
Sebelum tu uncle teksi india muslim datang membantu menukar tayar sebelum collegue saya tu tiba..
Nasib tayar tak pancit masa di highway.. dan nasib juga saya tak drive laju walaupun anak saya suruh bawa laju sikit..
Semua itu rezeki.. Alhamdulillah...

Terima Kasih kepada yang membantu saya tadi..


p/s:  Rezeki saya arini kebetulan saya bawa kuih makmur nak jamu rakan2 di opis :), rupanya nak pancit tayar.. mudah urusan tadi..

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih untuk pendapat anda :)

Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rangkaian Vitamin SHAKLEE