Thursday, August 22, 2013

TESTIMONI : Kini kakak-kakak ipar dan adik ipar saya, adik, ibu dan nenek saya juga makan Advanced Joint Health Tablet (AJHT) SHAKLEE ni untuk masalah sendi lutut, kebas kaki dan tangan.

Salam

Saya suka sangat nak SHARE tentang Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ni sebab saya nampak kesannya pada customer saya yang juga keluarga saya.  Kini kakak-kakak ipar dan adik ipar saya, adik, ibu dan nenek saya juga makan AJHT ni.




Stok ni baru sampai semalam, tapi 4 botol ja dah kena booked dengan orang-orang yang saya sebut kat atas tadi.

Yang bekas kosong tu mak saya punya la tu.. Dia bagi kat saya nak beritahu dia punya dah habis :) .  Suka bila mak makan apa yang saya cadang.  Mak saya ni antara yang suka cuba macam2 supplemen jadi saya seronok la dia dapat habiskan AJHT ni :)  .  Dan paling bestnya mak saya siap promote lagi kat nenek saya masa nak convince kan nenek makan AJHT tu.

Nenek saya kebetulan puasa baru ni duduk di rumah kami.  Nak dijadikan cerita dia sudah terhentak kakinya masa nak turun bendul di kedai makan mak saya.  Jadi sakit la sangat sampai doktor tak bagi banyak bergerak.  Dia kata selalu kalau kat Melaka, doktor nya bagi suntikan je cepat la baik..  Tapi doktor di KL ni tak nak suntik katanya ada kesan jangka masa panjang nanti.  Jadi nenek saya ni duduk je la atas katil.  

Kesian tgk dia, saya pun suggest makan AJHT tu.  Tapi dia kata dia tak boleh makan pil2 ni.. Dia suka yang serbuk2.  Saya kata cuba la sebiji ja.  Sebab risau la kan nanti dia nak balik Melaka macam mana pula kalau kaki tak baik2.  Jadi di hari dia nak balik ke Melaka dia minta saya sebotol lagi AJHT untuk di bawa balik ke Melaka..  Nampak ada kesan la tu.. Huhu.. Happy saya.. Alhamdulillah..  Kalau nenek saya tak cuba aritu tentu dia tak tahu tentang AJHT ni.



Bagaimana 
Advanced Joint Health Tablet (AJHT) bertindak?


Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ni membantu kita dalam 3 cara:


1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.


2. Bertindak sebagai 'kusyen': Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan


3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.


Melalui 3 cara inilah joint health tablet dpt bantu melegakan sakit2 sendi..Shaklee Advanced Joint Health Tablet ni sangat2 bagus sbb ianya dihasilkan dari ramuan aktif iaitu Boswellia yang bertindak dgn pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi.








Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  








  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT


  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (AJHT SHAKLEE) untuk kesihatan sendi anda dan keluarga?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Email : ardina5@gmail.com

    ***COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE