Monday, August 19, 2013

TESTIMONI : CAROTOMAX bagus untuk masalah penglihatan atau rabun

Salam,


Kenapa pula saya tetiba SHARE pasal Carotomax arini ...  Sebenarnya hari ini ada customer call tanya ada tak supplemen SHAKLEE yang bagus untuk matanya.  Dia kata rabun dia semakin teruk sejak lahirkan anak ke -3.  Saya terus suggest Carotomax sebab saya sendiri beli untuk makan bila baca testimoni seorang tukang jahit yang dah rabun dan kini boleh menjahit semula lepas makan Carotomax.


Jadi sayangilah mata anda.. :) Ini bukan mata saya ek... Rahmat yang Allah beri kita selalu hargai masa ia sudah pun tiada.

Jom baca testimoni CHE LIN yang semakin baik penglihatannya semenjak amalkan CAROTOMAX SHAKLEE.

--------------------------------------

TESTIMONI #1


Saya seorang yang rabun jauh dengan power spek beratus-ratus la jugak. pendek kata kalau tak bercermin mata tuh, memang sume nampak blur. kalau ada orang berada berdekatan sekitar 3,4 meter tuh, kompem tak nampak bijik mata dia. nampak bulat hitam je sekitar mata cam mata panda tuh. hehe~

Pertengahan february yang lalu, saja la saya mencuba carotomax sementelah mengikut review, ianya baik untuk kesihatan mata. apa yang saya baca dari buku dan internet, vitamin ni tak boleh menyembuhkan rabun tapi apa salahnya saya ambil supplement kan? kalau tak bertambah baik pon, at least maintain dengan power sekarang. memanglah teknologi perubatan skang ni dah canggih manggih, boleh buat operation mata lasik bagai tapi saya penakut bab-bab operation nih. masuk ER masa form 4 dulu kena jahit kat kening kes dicium bola hoki pon, dah seram sejuk sampai tukang jahit ingat saya dah pengsan even tak dibius. padahal terkaku sebab ketakutan nampak benang biru yang dia dok tarik-tarik kat kening bawah cahaya lampu! haha~

alhamdulillah selepas dua minggu consume carotomax ni, penglihatan agak baik daripada biasa. kalau sebelum ni, saya langsung tak nampak bunga pada langsir dalam bilik kalau berbaring atas katil. warna bunga dan tanah lebih kurang sama. yang membezakannya cuma bunga tu bunga timbul. tapi selepas ber-carotomax, saya boleh nampak bunga tersebut. siap pi bangun pegi kat langsir sebab tak caya. hehe~ memang sangat teruja lah nak ngabihkan botol yang pertama sebabnya selain daripada jarak penglihatan tanpa cermin mata bertambah baik, jeragat di muka pon semakin berkurangan. 
\(^-^)/

Masa balek ke kampung last week, 

"mak rasa mata makin elok la. sebelum ni, kalau tengok lampu nampak pecah-pecah je. lepas makan vitamin A ni (carotomax), takde pecah-pecah dah."

alhamdulillah. seronok dengar my mum dah jatuh chenta ngan carotomax. siap nak belikan untuk dua orang adik saya yang speckie itu :)


--------------------------------------

Seronok baca pengalaman CHE LIN ni makan Carotomax ni. Bukan dia sahaja yang dapat kesannya. Malah dapat dipanjangkan kebaikkannya kepada mak dan adik2 nya yang lain.



Apa sebenarnya kelebihan carotomax ini? 

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap. Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

  • Memelihara kesihatan yang baik.
  • Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu.
  • Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir.


Ingin menempah (Carotomax  SHAKLEE) untuk mata anda?

Ada 2 Cara untuk Membeli :

1. Beli secara Online terus ke SHAKLEE Malaysia.  Pembayaran menggunakan KAD KREDIT / KAD DEBIT >> BELI CAROTOMAX SHAKLEE

atau

2. Anda sebaiknya hubungi saya untuk membeli Carotomax ini dengan harga TERBAIK





 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  



  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E+CoQHealth (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak + Otak Cerdas : Omega, Mealshake, Chewable C
  • Set Sembelit : Osteo + Omega
  • Set Buasir : Omega + Osteo + Zink
  • Set Sahur : ESP + Mealshake + Performance Drink
  • Set Denggi : Nutriferon + Performance Drink + Vivix
  • Set Detoks : DTX + Alfalfa + Garlic
  • Set Kolestrol / Jantung : CoqHealth + Omega + Phytocol + Garlic 
  • Set Anti-aging : Vivix + Collagen
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE