Thursday, December 19, 2013

Memperkenalkan anak SHAKLEE saya a.k.a Pengedar / Agen SHAKLEE bagi area SHAH ALAM dan GOMBAK, Puan Asma Hani bercerita tetang SET KURUS SHAKLEE yang selamat dan natural.

Salam...

Arini saya nak memperkenalkan anak SHAKLEE saya bagi kawasan SHAH ALAM dan GOMBAK, Puan Asma Hani.. Very nice person.  Kawan saya masa sekolah dulu.
Untuk pengetahuan semua, Puan Asma ni diperkenalkan dengan SHAKLEE vitamin untuk berpantang dan menyusu oleh seorang nurse selepas beliau bersalin.  

Jadi Puan Asma mengamalkan vitamin SHAKLEE sejak dari berpantang sehingga kini untuk support breastfeeding journey :) seperti saya.

Baru baca pasal resolusi tahun depan di blog beliau.. Pasal kurus katanya.. :) Resolusi saya nak menjaga anak2 bersama bisnes yang stabil iaitu SHAKLEE dah tercapai 1 Jan 2014 ni :)



Jom baca pasal set KURUS SHAKLEE di blog Puan ASMA :)
Boleh hubungi beliau di no 0122955360.
FOC delivery for area Shah Alam and Gombak katanya.. Apa lagi rembatlah!



Saya amik sikit perkongsiannya:

"Saya syorkan Shaklee supplement set kerana ianya efektif, selamat dan semulajadi. Banyak testimoni pengguna Malaysia dan luar negara seperti USA yang berjaya mengurangkan berat badan dan capai badan yang lebih langsing setelah menggunakan Set Kurus Shaklee. Vitamin supplement Shaklee memberi nutrient yang diperlukan badan dan membantu prosea pengurangan berat badan seperti membakar lemak, mengurangkan selera makan tanpa perlu berlapar dan sebagainya. If nak speed up lagi saya syorkan senaman untuk targeted area seperti perut dan peha kerana senaman memang menyihatkan."

~~~~~*~~~~~

Siapa nak bercita2 nak kurus tahun depan.. Boleh la cuba Set KURUS SHAKLEE yang natural dan selamat ni.

Terus terang saya kata yang makan Set Kurus SHAKLEE memang ada penurunan 
Lambat atau cepat bergantung pada individu itu sendiri.  Cara pemakanan, senaman yang dilakukan ..gaya hidup dan sebagainya.  Macam saya la.. Makan asalnya untuk penyusuan dan untuk kebaikkan anak yang disusukan ..End up terkurus pulak..dari saiz L aritu dah muat pakai saiz S.  Best kan! Full story baca sini ya.


So siapa yang nak kurus tu eloklah beli bulan Dec ni sempena OMEGA GUARD sale!!. OmegaGuard SHAKLEE ni berfungsi untuk memecahkan lemak2 dalam badan tu.   Omega guard ni antara item penting dalam set KURUS SHAKLEE.  

Apa lagi Kelebihan OMEGA SHAKLEE?

Kawan saya yang dah cuba OMEGA GUARD SHAKLEE pun dah nak ode lagi hujung bulan ni :)
Mesti sebab berkesan tu heheheh..



Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  







  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT




  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (Set Kurus SHAKLEE) untuk  anda?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Email : ardina5@gmail.com


    Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan seluruh Malaysia.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE