Friday, December 27, 2013

TESTIMONI : Penghidap Arthritis (Lutut) alami badan sembab dan masalah Buah Pinggang, kini mampu berjalan dengan mudah dengan VIVIX Shaklee.

Salam Jumaat,

Cepatnya masa berlalu.. lagi 4 hari saya akan bergelar WAHM.  Saya sentiasa berdoa ditemukan dengan bisnes yang baik dan akhirnya saya temui dengan SHAKLEE.  Syukur.  Dan kini rakan sekerja dan kawan sekolah yang menjadi anak2 di bawah saya.  Ramai tanya saya apa maksud anak tu? Kami tidak panggil downline tapi kami panggil anak sebab SHAKLEE tiada istilah downline sebab anak mampu memintas mak yang membawa mereka ke dalam SHAKLEE.  Itu la cantiknya SHAKLEE.. Yang berminat boleh hubungi saya 010-2264635 atau anak2 saya :)

Ini anak saya yang tanya ni, ada tak testimoni Vivix dengan masalah buah pinggang. Sebenarnya masalah buah pinggang selalunya berlanjutan dari pengambilan ubat-ubatan..  Selalu kita dengar dari kencing manis..kena darah tinggi last kali mesti buah pinggang.  Ramai yang sedar tapi masih mahu bergantung sepenuhnya pada ubat doktor.  Saya tak kata kita perlu berhenti terus dari amik ubat doktor, tapi kalau kita ada alternatif lain, kita cuba yang lebih selamat dan natural.  Selalu saya nasihat mereka yang on medication, kita sarankan untuk jarakkan makan ubat doktor dengan supplemen SHAKLEE.  Once nampak perubahan, slowly reduce dosage ubat doktor dan finally stop taking any medication.  Lepas tu kena la jaga kesihatan dengan menjaga apa yang kita makan.  Buat senaman dan amalkan cara hidup sihat.

Jom kita baca kisah Makcik Noraini ni.


TESTIMONI : Makcik Noraini mengidap arthritis sehingga badan sembab dan masalah pada buah pinggang




Mak Cik Norani dari Felda Sening, berumur 63 tahun, menghidap artritis semenjak 1992.  Sebelum ini beliau sering mengambil injection dan ubat-ubatan bagi menghilangkan sakit di lutut yang menyebabkan badan beliau sembab serta buah pinggang mula bermasalah.  Setelah mengamalkan Shaklee semenjak 2008 artritis semakin pulih serta mampu berjalan dengan lebih mudah. Yang lagi best..semakin awet muda.  Antara vitmain SHAKLEE yang di amalkan Vivix, Ostematrix, Alfalfa, Omega Guard, B Complex, Garlic, ESP (Energizing Soy Protein) dan Fiber Plan Unflavoured.

Baca cerita makcik Noraini, teringat cerita Wan saya yang suka mengambil injection dengan doktor setiap kali sakit lutut.  Beliau kata tak leh amik selalu.  Dan yang paling bestnya masa beliau cuba dapat rawatan yang sama di klinik KL, doktor tu sendiri tidak menyarankan sebab dia kata ada effect untuk jangka masa panjang.  

Nanti saya cerita mak pada anak saya yang terbaru, Raddiah yang dah jatuh chenta dengan AJHT (ADVANCED JOINT HEALTH TABLET).  Masalah lutut juga :)



Baca Lagi:

Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  







  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT

  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega



  • Ingin menempah (ViVix SHAKLEE) untuk keluarga anda?

     Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

    Hubungi : Ardina
    SMS/Call : 019-3733976
    Email : ardina5@gmail.com


    Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan seluruh Malaysia.

    0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE