Wednesday, April 3, 2013

TESTIMONI : Walaupun anak ke 4, BYK BEZA dgn SET BERPANTANG SHAKLEE.. LUKA PANJANG dijahit pun X RASA SAKIT.


Salam Rabu,

Hujan rintik2 kat luar..  PERMUDAHKANlah semua urusan mereka.  Amin.
Elok berdoa ketika hujan turun... HUJAN rahmat..

Saya suka nak SHARE pasal set Berpantang ni walaupun saya tak berkesempatan nak cuba sendiri sbb hanya tahu ttg SHAKLEE masa tu baby dah 5 bulan.  Tapi ALHAMDULILLAH saya diberi kesempatan utk mencuba SET 3M Breastfeeding yang mmg PENYELAMAT bagi saya.

Rata2 takut nak mengandung lagi sbb tak SANGGUP nak mengharungi tempoh berpantang.  Tapi kalau BERPANTANG dgn SHAKLEE begini seronok mesti tak susah bukan?



Meh kita baca sama2 apa kata Puan Rosdiana yang BERPANTANG dgn SHAKLEE.


TESTIMONI 



Seronok bukan?..  

Saya pula rasa teruja...
Bukan apa saya ni setiap kali bersalin mesti nak cuba set Berpantang yang berlainan sbb nak tahu mana best :)..  Jika diizinkan Allah nak bersalin lagi insya-Allah saya akan pilih SHAKLEE pula..


Jom berkenalan dgn set 3M+Zink..




  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT

Hubungi :
Ardina
SMS/Call : 019-3733976
Call/Whatsapp : 010-2264635
Email : ardina_5@yahoo.com
COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.



0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih untuk pendapat anda :)

Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rangkaian Vitamin SHAKLEE