Thursday, April 11, 2013

TESTIMONI : Dgn izinNya, ANAK X DE lagi DEMAM, BATUK dan SELSEMA sejak amalkan OMEGAGuard

Salam Khamis...

Alhamdulillah... Diberikan kelapangan masa nk SHARE pasal OMEGAGuard pula.  

Aritu saya dah SHARE testimoni saya sendiri makan OMEGA utk kurus.  Tapi arini nak cerita perkara yang lebih PENTING iaitu BAGAIMANA OMEGA dapat membantu kanak2 @ anak2 kita supaya sentiasa sihat.  Baru la mak tak risau :) kan....

Ibu2 pasti RISAU tiap kali anak sakit seperti DEMAM, BATUK dan SELSEMA.  Penyakit 3 SERANGKAI saya panggil ni.  OMEGAGuard adalah salah satu vitamin yang kita syorkan untuk kanak2 selain MEALSHAKE dan CHEW Vita C.




Kenapa ibu2 patut memilih OMEGAGuard?  Mari baca apa kata Puan Wan yang memberikan anaknya OMEGAGUARD ketika BATUK, DEMAM dan SELSEMA.


Testimoni #1


ALHAMDULILLAH... kini ibu2 bolehlah bagi anak2 yang selalu BATUK, DEMAM dan SELSEMA OMEGAGuard, MEALSHAKE dan CHEW Vita C sebagai alternatif kepada ubat doktor.  Bukan apa kadang2 susah nak bg anak2 makan ubat doktor ni.  Contoh terdekat anak2 saya sendiri.



Untuk menempah OmegaGuard, Mealshake dan CHEW Vita C untuk si kecil anda,

Hubungi : Ardina
SMS/Call : 019-3733976
Call/Whatsapp : 010-2264635
Email : ardina_5@yahoo.com
COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.





0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih untuk pendapat anda :)

Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rangkaian Vitamin SHAKLEE