Friday, April 5, 2013

TESTIMONI : LUKA JAHITAN dan BUASIR baik dalam 2 MINGGU dgn set PANTANG + OMEGA !!

Salam Jumaat Penghulu segala hari,

Rata2 mesti dah siap2 nak gi makan lunch ka.. Hari break panjang lak tu..  Jadi before saya melangkah ke ALAMANDA.. saya nak SHARE testimoni Puan Nurru yang berpantang dgn set Pantang SHAKLEE + Omega.


Testimoni # 1


Alhamdulillah saya pun gembira baca cerita Puan Nurru ni.  Saya faham perasan kena SEMBELIT masa lepas bersalin ni.  Sbb saya antara yg ada masalah SEMBELIT dulu, dan saya mengalami dari sblm bersalin lagi dan pastinya lebih teruk lepas bersalin.. Allah saja yang tahu betapa azabnya masa tu.  Syukur Puan Nurru jumpa jalan penyelesaian on time...

Jadi yang ingin merasa PANTANG yg menyeronokkan, jemput ode set Pantang + Omega mcm Puan Nurru ni..



ADD ON




  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega (Bonus ni)
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT

Hubungi :
Ardina
SMS/Call : 019-3733976
Call/Whatsapp : 010-2264635
Email : ardina_5@yahoo.com
COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang dan kawasan sekitar.





0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih untuk pendapat anda :)

Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rangkaian Vitamin SHAKLEE