Thursday, September 12, 2013

TESTIMONI : Set Resdung SHAKLEE ( Alfalfa / Chewable Vita-C / B Complex / OmegaGuard)

Salam,

Dah lama saya nak SHARE pasal Set Resdung SHAKLEE sebab saya juga dulu mempunyai masalah resdung yang agak teruk juga.  Walaupun saya masih tidak boleh bau sambal yang digoreng tapi yang bagusnya kini saya tidak perlu memakai topeng muka setiap kali nak menyapu habuk.  Saya juga tidak perlu nak selsema setiap pagi lagi.  Syukur sangat.  Tak perlu lagi beli tisu gulung satu pek besar tu.  Kalau takde tisu kat rumah tu macam tak cukup je isi rumah.

Dulu saya mengambil produk lain untuk masalah Resdung saya ni tapi sejak saya beli set 3M Breastfeeding + Omega asalnya untuk tujuan support penyusuan anak saya yang ke-3, saya tidak makan lagi suplemen itu.  Sebab masalah resdung tu tiada.  Rupanya dalam set 3M + Omega ni terdiri daripada set Resdung juga.  Bagus la vitamin SHAKLEE ni membantu banyak penyakit yang saya hadapi sebelum ni.  Untung saya susu meriah, resdung pun dapat dihapuskan.  :)


Ini pula testimoni kawan-kawan lain yang turut mengambil set Resdung SHAKLEE


TESTIMONI #2 : TAK PERLU GARU PAKAI GARFU LAGI ;P




                                TESTIMONI #3 : KURANG BERSIN PAGI2




TESTIMONI #4 : SAKIT KEPALA DAN BENGKAK KELENJAR



                                     TESTIMONI #5 : TISU SAHABAT KARIB SAYA





Bagi yang mempunyai masalah resdung saya sangat sarankan Set Resdung SHAKLEE ni, jangan kita biarkan masalah ini kerana jika tahap kronik pesakit kronik akan rasa seperti hendak terjatuh muka setiap kali sujud.  Ini kata kawan saya.



Inilah Set Resdung Shaklee yang terdiri daripada

1) Alfalfa Complex
2) Vitamin C
3) B Complex 
4) OmegaGuard



Berikut adalah fungsi setiap vitamin tersebut...

ALFALFA COMPLEX

  • Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri
  • Ia kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutama akibat dari ekzema, resdung, alergik dan gegata.
  • * Pesakit SLE tidak digalakkan ambil Alfalfa..

B COMPLEX

  • B6 penting untuk pemuliharaan selaput lendir yang sihat dan membantu pengeluaran antibodi badan
  • Membantu dalam pembinaan protein dalam tubuh
  • Membantu hati menghasilkan glikogen yang diperlukan oleh kulit untuk menyingkirkan sel-sel mati
  • Memelihara sistem saraf dan berfungsi sebagai anti-stress

CHEWABLE VITA-C PLUS

  • Bertindak sebagai anti-histamin tanpa perlu kita mengalami side effect dari pengambilan drugs anti histamin
  • Menstabilkan pengeluaran histamin dalam tubuh
  • Membantu mencegah penyempitan tiub bronkiol
  • Meningkatkan fungsi T-Cell dan Macrophage (Fungsi sistem pertahanan badan, sel darah putih)
  • Meningkatkan pertumbuhan tisu.

OMEGA GUARD
  • Kaya dengan omega 3, mampu mengurangkan alahan/ ekzema/ resdung
  • Meningkatkankan tahap imun tubuh
  • Membantu perkembangan memori 
  • Menyihatkan paru-paru - mengurangkan masalah bronkitis dan lelah
  • Mengurangkan kekerapan selesema kanak-kanak


Ingin menempah (SET RESDUNG SHAKLEE) untuk anda?

Ada 2 Cara untuk Membeli :

1. Beli secara Online terus ke SHAKLEE Malaysia.  Pembayaran menggunakan KAD KREDIT / KAD DEBIT >> BELI SET RESDUNG SHAKLEE

atau

2. Anda sebaiknya hubungi saya untuk membeli SET RESDUNG SHAKLEE ini dengan harga TERBAIK


Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  




 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.



  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E+CoQHealth (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak + Otak Cerdas : Omega, Mealshake, Chewable C
  • Set Sembelit : Osteo + Omega
  • Set Buasir : Omega + Osteo + Zink
  • Set Sahur : ESP + Mealshake + Performance Drink
  • Set Denggi : Nutriferon + Performance Drink + Vivix
  • Set Detoks : DTX + Alfalfa + Garlic
  • Set Kolestrol / Jantung : CoqHealth + Omega + Phytocol + Garlic 
  • Set Anti-aging : Vivix + Collagen
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE