Friday, October 23, 2015

TESTIMONI : KULIT CERAH, LICIN, GEBU DAN PORI-PORI HILANG DENGAN MASKER VIVIX

Salam,

Hari tu saya ada terbaca untuk mengatasi masalah kulit, vitamin itu lebih kuat kesannya jika disapu pada bahagian kulit.  Jadi caranya kita buat boleh masker daripada vitamin yang baik untuk kulit.  Sebaiknya vitamin itu juga dimakan :) Baru la ada penjagaan dari luar dan dalam.

Dalam blog saya sebelum ni, saya dah share Masker menggunakan ESP, Vita E dan Collagen Powder.  So hari ini kita share Masker daripada Vivix pula.  Ini yang di share anak Shaklee saya sendiri :) .  Selamat Mencuba!

KULIT CERAH, LICIN, GEBU DAN PORI-PORI HILANG DENGAN MASKER VIVIX

Tips: Petua Cantik dengan Masker Vivix.

Assalamualaikum.
Nak tak Kulit cerah, Licin, gebu, dan pori-pori hilang dengn sekelip mata je. Ceh wahhh.. Ni yang saya nak share tips macam mana nak cantik-cantik dengan Vivix. Selain daripada minum Vivix la. Kalau minum Vivix memang la lawa, kulit pinkish glowing-glowing gitu. Awet muda! puas hati sangat ni. hati saya sedang berbunga-bunga ni.. hihi 


Selain minum, Vivix ni boleh buat masker. Dalam Vivix ni kaya sangat dengan nutrien, walaupun tak minum, sapu je nutrient tu boleh meresap kat kulit. Saya masa mula-mula beli Vivix sayang nak guna buat makser, kononnya bazir. Tapi bila kulit jadi kusam dan berminyak tak tentu pasalkan, jerawat pun kekadang nak menyinggah dan tona kulit pun tak sekata, semua benda saya buat nak dapatkan kulit berseri semula.



Masker Vivix ni minggu lepas saya buat. dari 17 hb 5 2015 hingga 23 hb 5 2015, 7hari Non stop, Senang sangat. Cuma ambil satu sudu kecil. Sapu rata-rata kat muka. Jangan takut tengok muka macam berdarah-darah. Ngeri tau kalau sesiapa nampak. Sampai en.suami cakap.. eee.. takut pulak tengok..Hehe.. Bila bangun pagi. Dia tanya.. Ha macam mana ok tak??.. wahh.. nampak lagi cerah la kulit alin.. makin moist la kulit tu...

Lagi satu, tak perlu pakai sebelum tidur dan biarkan semalaman untuk kering. Tak perlu pun. Sebab Vivix ni formulanya memang takkan kering atau beku. Likat, melekit tapi tak kering. Saya pakai lama juga sebab nak tengok boleh kering ke tak, lepas sejam lebih tak kering-kering pun saya terus basuh.

Yang bestnya masker Vivix ni, muka tak jadi keras. Sambil bermasker nak berborak pun takde masalah. Dan muka pun tak terlalu kering tapi tak terlalu moist sampai berminyak. Sedap je rasa kat kulit tu. Bau pun wangi bau Ribena. Lepas cuci, kulit terasa lebih tegang. Kasar-kasar sebab kering pun tak ada.

Saya cuci masker ni dengan Gentle Deep Forming Cleaning Cleanser. Memang terasa best sangat la. Saya ni memang suka jaga muka sikit, sejak sekolah lagi.  Jangan la ada jerawat kuar kan.. cepat je saya risau. Mula la cari apa nak tepek ni.. nak bagi jerawat tu kecut. Saya ni memang susah nak rasi dengan products. Macam - macam jugak saya cuba. Memang saya puas hati sangat. Bukan sekadar makan je vivix ni, terus boleh apply buat masker. 2 in 1 sangat kan. Tapi saya mmng tak suka buat facial kat luar. Takut tak sesuai dengan kulit saya ni. Sekali sekala buat rawatan ala-ala spa kat rumah, memang terasa kulit berbeza. Tegang, lembap, dan glowing je. Hihi.

Kalau buat seminggu sekali masker Vivix ni, tambah scrub dengan Alfalfa dan masker ESP + Vita E memang best. Dijamin kulit gebu je. Kalau jerawat tumbuh boleh buat masker Vita C, cepat kecut. InshaAllah ada masa nanti saya share masker-masker ni macam mana nak buat dan pakai.

Tadaaa... Siap ... Gambar saya Sebelum dan Selepas menggunakan Masker Vivix ni..


Jadi anda boleh nampak kesannya kan. Buat di luar sana yang nak kulit cantik, tak kusam dan sihat, boleh cuba masker VIVIX ni. Tambah pulak, banyak feedback yang saya terima yang jerawat pun boleh mengecut selepas sapu masker VIVIX ni tau!!

Teruja tak? :) 






Ingin menempah (Vivix SHAKLEE) untuk anda?
 Dapatkan konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda yang memilih Ardina2u Vitamin4Me

PM Admin : Dalina Ismail
Telegram/SMS/Whatsapp : 010-2264635
SMS : 019-3733976
IG : shaklee.by.dalinaismail
Email : ardina5@gmail.com


Pengedar / Agen SAH SHAKLEE di Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia.
Penghantaran pos melalui G-DEX, City-link dan Pos Laju.




Ingin keahlian PERCUMA? Klik sini.  


  • Penyakit kronik/kesihatan menyeluruh : Vivix
  • Sedang hamil : set 3M + Omega tanpa ALFALFA
  • Nak hamil : GLA+Alfalfa (isteri) dan Zinc+Vita E+CoQHealth (suami)
  • Nak Berpantang :    Set 3M + Zink
  • Nak Menyusu :    Set 3M
  • Nak Kurus :    Set 3M + Omega
  • Nak Kurus (2): Lecithin, Omega, Cinch, Alfalfa, Herblax 
  • Nak Cantik :    Set 3M sahaja or ADD On Vita E 
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan :    Set 3M + AJHT
  • Nak baik dari Sakit2 Sendi/Lutut/Badan (2) :    Osteomatrix, AJHT, Omega
  • Set Kanak-kanak + Otak Cerdas : Omega, Mealshake, Chewable C
  • Set Sembelit : Osteo + Omega
  • Set Buasir : Omega + Osteo + Zink
  • Set Sahur : ESP + Mealshake + Performance Drink
  • Set Denggi : Nutriferon + Performance Drink + Vivix
  • Set Detoks : DTX + Alfalfa + Garlic
  • Set Kolestrol / Jantung : CoqHealth + Omega + Phytocol + Garlic 
  • Set Anti-aging : Vivix + Collagen
  • 0 comments:

    Post a Comment

    Terima Kasih untuk pendapat anda :)

    Pengedar sah SHAKLEE untuk kawasan Desa Pandan, Kg Pandan KL, Ampang, Serdang, Seri Kembangan, Putrajaya dan seluruh Malaysia.

    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan untuk masalah penyakit anda.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Rangkaian Vitamin SHAKLEE